مدل انتزاعی
مدل انتزاعی
بیش از سالهاست که چینی ها در دانش های ابتدایی و ثانویه و طرز اداره برنامه درسی در هنگ کنگ به پژوهشگزان دستور دادند تا راه وشیوه ی بومی پیدا کنند؛وبا گسترش نشریات علمی مربوط به علوم تربیتی,خواستار محلی شدن دانش تحقیق آموزشی در
هنگ کنگ شدند.
شناسایی عوامل اصلی و بومی آسیا-صلح جو در علوم تربیتی بین المللی,وابسته به مجله و در کنارش تالیف ونگارش,همراه با وب سایت مرتبط به علوم تربیتی و قوای ذهنی(انتزاعی),اداره گروه آموزشی دانشگاهی و انجمن علمی آموزش و پرورش موچبات رشد تحقیق آموزشی را فراهم می آورند.
هدف این مقاله بیان هماهنگی بین میزان حمایت های آموزش و پرورش با درجه اهمیت آن در هنگ کنگ است.
در این سابقه کم (یک دهه) تحقیقات درباره شالوده های اصلی همراه با تحقیقاتی که در آینده می خواهیم و می توانیم ایجاد کنیم؛ را تهیه کردیم.
+ نوشته شده در پنجشنبه ششم آبان ۱۳۸۹ ساعت 0:28 توسط علی اکبر رییس پور
|
پس از 13تا بهار تحصیلی که از روستاهای دوردست نکا آغازشدوبه مرکز استان رسید والان در بابل در حال ادامه است و هنوز به زادگاهش دیارنیما نرسیده،به دنیای پرازشگفتی اینترنت اومدم تا بگم من اینارو بلدم