مدل انتزاعی            

بیش از سالهاست که چینی ها در دانش های ابتدایی و ثانویه و طرز اداره برنامه درسی در هنگ کنگ به پژوهشگزان دستور دادند تا راه وشیوه ی بومی پیدا کنند؛وبا گسترش نشریات علمی مربوط به علوم تربیتی,خواستار محلی شدن دانش تحقیق آموزشی در 

 هنگ کنگ شدند.

 شناسایی عوامل اصلی و بومی آسیا-صلح جو در علوم تربیتی بین المللی,وابسته به مجله و در کنارش تالیف ونگارش,همراه با وب سایت مرتبط به علوم تربیتی و قوای ذهنی(انتزاعی),اداره گروه آموزشی دانشگاهی و انجمن علمی آموزش و پرورش موچبات رشد تحقیق آموزشی را فراهم می آورند.  

هدف این مقاله بیان هماهنگی بین میزان حمایت های  آموزش و پرورش با درجه اهمیت آن در هنگ کنگ است.

در این سابقه کم (یک دهه) تحقیقات درباره شالوده های اصلی همراه با تحقیقاتی که در آینده می خواهیم و می توانیم ایجاد کنیم؛ را تهیه کردیم.